viernes, 23 de enero de 2009

FELICITACION DEL NUEVO AÑO TARDE PERO...

L0 primero felicitar el añu a tos los collacios que visitais el blo, el chigre y la de mi maquina. Ya se que ye un poco tarde pero ya sabeis val mas tarde que...Na mas que pueda voy ponevos unos videos que tamos faciendo de el añu pasau de unes cuantes fiestes.Tambien alguno de esta noche vieja que fue muy gorda, ya sabeis que equi hay churros y la de mi maquina. Pa esti sabado 31 de xineru va facer unes fabes David el de Maria del carmen al conoceis perai como Villoria, ya son pa comer equi va haber la de mi maquina. Voy facellos una pila semeyes pa colgavoles vereis que comedia entamen por que sol la vircha.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hay oso tienes que dir actualizando pocu a pocu. pues si va haber la de mi maquina pa estisabadu 31 vamos preparar la fabadona, van se meyor que les de cualquier chigrucu de pacotilla, al final va venir a comer les fabes alpergensbar juanca y sofi ya veras, pero con nosotros nun pueden. Ta llueu

Anónimo dijo...

A lo de la mejor fabada se le ve, un poco el plumero.¡¡¡¡ A ver si ahora vamos a volver a hablar de ¡QUIEN GANO LA TORTIELLA!!!

FELICITACIONES POR LA PAGINA OSO
me caguen el hijo....