martes, 13 de octubre de 2009

EL QUE QUIERA QUE AVISE

Si crees que nun salisti en esti blo ni n´esta ultima entra y tas interesau en slair o que salga algun collaciu tuyu, dexanos un comentarin al final de la entra y te buscaremos de ente toes les semeyes que tenemos perai. En casu de quieras que pongamos alguna que tengas y na tengamos nos, pues traela al chigre o madamola per meil. Con esto nun quier decir que se pongan toes que conocemos bien con quien tratamos. Mientras equi vos dexo algunes varies que creo de momento un salieron y si salieron pa recordar lso buenos collacios.

Desde Madrid a Lugones
De Lugones a Aviles
De Aviles a Sotrondio De sotrondio a Muñera De muñera a tolivia Y de tolivia como si pasamos la collaona El casu ye que alpergens simpre tien un hueco pa la comedia, pa ti y pa quine tu quieras Des de la pepa de la panpa el melenas y to el mundo que pase por alpergensbar, tien un rinconin Y como de comedia en esti pueblu tamos bien, aqui vos dejo unos cuantos candidatos en varies fiestes jejejeje.........

Como va valtaqr el D.J LOCO el rey de la fiesta

Quien tamos seguros de que nun puen faltar son les joyes de esti pueblu


Ya sabes, si nun tas ente toes estes semeyes y quies salir, ye muy facil dejamos un comentarin y te buscamos

1 comentario:

Minutu Uno dijo...

yo nun te puedo pedir ninguna por que tovía nun lu conozco el bar, pero habrá que ponei remediu a eso y dir a visitabos un día, un saludu.